Du har etter forvaltningslova § 28 rett til å klage. Du bør klage så raskt som mogleg, og seinast tre veker etter at du fekk svar. I klaga må det kome klart fram kva du klagar på, og kva du meiner er gjort feil. Hugs å merke klaga med søknadsummeret ditt.
Kvar sender du klaga?
Du må kontakte saksbehandlande institusjon viss:
- du har spørsmål om saksbehandlinga
- du ønskjer å klage på poengrekning
- du ønskjer å klage på vedtak om at du er ukvalifisert
- du er kvalifisert, men har fått avslag på særskilt vurdering
Saksbehandlaren din er som oftast ein lærestad, men kan òg vere Samordna opptak. Kven som er saksbehandlar finn du ved å logge deg inn på søknaden din.
Du må kontakte høgskulen eller universitetet som tilbyr studiet viss:
- du er kvalifisert, men har fått avslag etter individuell vurdering
Om vedtaket blir endra og du skal ha eit anna tilbod, får du nytt svar i suppleringsopptaket eller seinare opptak.
Om vedtaket ikkje blir endra, har du rett til å sende ei ny klage. Saksbehandlaren din vil då sende klaga di vidare til nasjonal klagenemd.